čtvrtek 11. srpna 2011

Přílet a první okamžiky v GDL

¡Hola!
Rozhodl jsem se vyzkoušet, jestli bude fungovat tenhle informační prostředek, přece jen je vás moc na osobní a včasné aktualizace, co se tu děje :)

Takže to nejpodstatnější: doletěl jsem a žiju! Těch cca 16 hodin letu nakonec nebylo tak zlých, stačí si dobře rozvrhnout zábavu a spánek. Mírně nervózní jsem byl jen v Atlantě, kde celník, nebo co to bylo, předváděl vrchol neschopnosti či lenosti - to člověku náladu nezvedne, když má na přestup necelé dvě hodiny.

Přílet do Guadalajary (dále počítejte jen se zkratkou GDL) byl bezproblémový, vyhnula se nám i bouřka nad horami. Na letišti mají poměrně zvláštní přístup k prohlídce zavazadel; musel jsem zmáčknout tlačítko, které náhodně zapne zelené, nebo červené světlo. Samozřejmě jsem měl červené, takže šup věci na stůl ke kontrole :) Ta probíhala velice letmo, něco na mě španělsky mluvil a přitom si nechal otevřít kufr a batoh do kterých se prakticky nepodíval - což mi nějak moc nevadilo.

První větší překvapení přišlo na letišti, kde jsem marně hledal turistické informace; něco takového se tu nevede. Stejně tak jako anglicky mluvící obsluha čehokoli :) Aspoň s taxikářem jsem se domluvil na adrese, asi se nechal oškubat, ale co už..270 pesos (cca 450CZK) je celkem dost za cca 20km jízdy. Že to tu bude trochu jiné než v USA, bylo vidět po pár stech metrech, kdy se mu nechtělo jet za pomalejšími a vzal to protisměrem a pak když v omezení na 60 (kde jedou všichni mezi 80 a 90) jel 100-130 :)
V centru jsem se musel rozloučit s tím, že najdeme hostel z průvodce a skončil jsem v hotelu prakticky v centru.




Jako úvod by to snad mohlo stačit, zkusím co nejdřív vymyslet pár řádek o městě a škole. Zatial!
P.S.: odkaz na galerii: http://kubakozlik.rajce.idnes.cz/2011-07_mexico/

Žádné komentáře:

Okomentovat