středa 14. září 2011

2011-08 Puerto Vallarta

No, i když je to už dávno, výlet do Puerto Vallarta nemůžu vynechat...
Začali jsme klasicky mexikánsky, odjezd se mírně posunul z desáté na půl dvanácté. Po cestě jsme si skoro dvě hodiny postáli v koloně (proč tam byla doteď nevím), takže se čas cesty s pár pauzami natáhl na skoro sedm hodin. Řidič nám ukázal, že ani dvojitá plná čára není zeď, ale vypadalo to, že to tam zná.
Poměrně mě překvapilo, že vzduch v Puerto Vallarta se nedýchá ale polyká...Takovou vlhkost jsem ještě nezažil. A když k tomu připočtu přes 30°C v sedm večer, vychází nám pěkný masakr. Na pokoji jsme intenzivně chladili na 26, ať se dá aspoň spát :) Ubytování bylo solidní, takový hotýlek s bazénem a hlavně all-inclusive (akorát bar zavíral o půlnoci :(( ). Dvě noci a cesta vyšly na 1950 pesos, což rozhodně není žádná tragédie.

část hotelu
hotelový bazének 

Večer už jsem jen vyběhl na pláž udělat pár fotek (taky jsem zjistil, že jsem zapomněl v GDL plavky...kdo by je taky potřeboval, když se jede do jednoho z největších přímořských letovisek v Mexiku, že...)
Druhý den jsem si tedy vyrazil koupit plavky a vyzkoušet vodu. Ta byla poměrně kalná, ale aspoň bez jiného bordelu. A hooodně teplá, viděl bych to někde mezi 25 a 30°C. Pláž nebyla žádný zázrak, pro náš a jeden spřízněný hotel takových 50m a poměrně úzká.
hotelová pláž

Městská pláž se jmenuje Playa de los Muertos (pláž mrtvých), tak má pro turisty i druhý název, Playa del Sol (sluneční pláž) a vypadá podstatně lépe. Rozhodně tam nikdo hlady a žízní trpět nebude, prakticky po celé délce jsou hospody. Po cestě jsem se zastavil tradičně v Hard Rock Café, místní je poměrně skromné, ale ne vyloženě malé.
Každopádně doporučuji do centra jet busem, tam je vedro o něco málo snesitelnější. Já po 10km procházce dopadl takhle:

V sobotu jsme si vychutnali i bouřku, takový tropický liják s blesky, asi 2h. Škoda jen, že se ani potom prakticky neochladilo. V zimě to tu musí být fajn, v létě jen pro šílence :)

Fotky jste pravděpodobně všichni viděli, ale pro jistotu odkaz:
http://kubakozlik.rajce.idnes.cz/2011-08_Puerto_Vallarta/

Žádné komentáře:

Okomentovat