pátek 26. srpna 2011

2011-08-13 výlet do Tequily

Takže bude to tu sice lehce přeházené, ale dneska jsem našel video, o které se musím podělit :)
Náš sobotní výlet začal už v pátek večer, protože pořadatelé připravili i akci předem, ať si játra zvykají...Tuším, že začátek byl naplánovaný na půl desáté, já dorazil v jedenáct a byl jsem tam první ze všech studentů. Druhý dorazil asi za čtvrt hodiny Švéd, tak jsem se aspoň už nenudil. Z toho večera taky pochází můj hrůzný zážitek s micheladou. Kolem jedné bylo už narváno tak, že byl problém se prodrat k baru, tak jsem to zodpovědně kolem druhé zapíchl (bar to byl polohou ideální, domů asi tři minuty volnou chůzí :))
Ráno jsem si přivstal, ať stihnu bez problému odjez busu v 9:30. Potom, co jsem jim zkonfiskoval tašku se svačinou a skvělým tričkem s nápisem "Yo no quiero agua, yo quiero tequila.", jsem tak nějak zjistil, že ty výlety jsou dva konkurenční a já se snažil dostat na ten nesprávný...Tak jsem se tiše sbalil i s trikem a šel hledat správnou skupinu. Ti naštěstí odjížděli oficiálně až o půl 11, takže v 11 (téměř neuvěřitelně krátké zpoždění), jsme vyráželi na severozápad do Tequily. Cesta začala výborně, každý dostal plechovku coly s tequilou a půl cesty obcházeli autobus s láhví a nalévali (nás) :) Na závěr ještě plechovka tequily s něčím jiným a pak veselá prohlídka města.
Výborné pití...
náměstí v Tequile
Po procházce nás zavezli do jedné z výroben toho výborného nápoje, ukázali nám, jak se osekává agáve, dali něco popít (na naše poměry ale velice skromně) a na závěr jsme dostali menší oběd, takový klasický mexický lunch. A pak přišla ještě typičtější zábava, piňata. V našem podání někdo dostal napít tequily, zavázali se mu oči, párkrát se zatočil a potom měl holí tlouct do piňaty. Obrázky to myslím řeknou lépe, než já.
El jimador
pokus srazit Piňatu
Tak už jen v rychlosti odkaz na galerii: http://kubakozlik.rajce.idnes.cz/2011-08-13_tequila/
A slibované video: 




Žádné komentáře:

Okomentovat